Online kurzy Tomáše Jehličky jsou ověřeny více než 0 spokojenými klienty.
👍 Dokončeno na...85%

Klub Výzva je život

Ročního členství využilo již 0 výzvařů. Děkujeme za důvěru 🫶

Objednávka členství v Klubu na 12 měsíců

  • Máš problém s objednávkou?
    Zavolej na podporu (+420) 733 619 145. Jsme tu pro vás PO-PÁ 8:00 - 16:00. Když náhodou nebudeme u telefonu, zavoláme zpátky.

Vyplňte objednávku


  • DŮLEŽITÉ: po stisknutí tlačítka "ODESLAT" prosím chvíli vyčkejte, než Vás stránka přesměruje. Může to trvat zhruba 5-10 vteřin.

DO 31.12.2023 ZÍSKÁTE 1 MĚSÍC ZDARMA NAVÍC

Vstupem do Klubu získáš

  • Přístup do Klubu Výzva je život na 12 měsíců
    Klub se otevře hromadným startem 1.1.2024.
  • Všechny programy, bonusy a recepty

    👑 Výzva 21 dní,
    💯 Výzva XXL,
    🔥 Spalovací výzva,
    👙 Výzva do plavek 1.0,
    👙 Výzva do plavek 2.0,
    🦹‍♀️ Výzva na maximum,
    💪 Výzva pro pokročilé,
    🥑 Detox výzva a 
    🥗 Jídelníčková výzva

  • Novinky pro rok 2024

    🥗 Jídelníček pro první fázi Výzvy 21 dní (již v lednu)

    💪 Posilovací výzva
    🏁 Startovací výzva
    🎄 Adventní výzva 2024

    🏁 Hromadné starty uvnitř klubu

    💪 Pravidelné mini výzvy
    🥗 Pravidelné recepty


Co znamená garance ceny za členství?

Cenu, v době pořízení, máte garantovanou, po celou dobu, po kterou zůstanete v Klubu.

I když budeme cenu v Klubu zvyšovat, vaše cena se nemění.

Příklad: Pokud v průběhu trvání vašeho členství dojde k navýšení ceny vašeho členství a vy vaše působení v Klubu nepřerušíte, tato změna ceny se vás netýká.

Naopak pokud své členství neprodloužíte a budete chtít do Klubu vstoupit znovu až později, bude se vás týkat aktuální cena v době, kdy do Klubu znovu vstupujete.

Příklad s čísly: Pokud vstoupíte nyní za 2390 Kč nebo 2690 Kč / rok, tak v případě, že se cena průběhu roku zvýší např. na 2990 Kč / rok a vy své členství bez přerušení prodloužíte, tak se vás stále týká původní cena 2390 Kč / rok. Pokud si ale dáte pauzu a do Klubu se vrátíte třeba s 3 měsíční pauzou, bude pro vás platit aktuální cena v té době, tzn. zmíněných 2990 Kč / rok.

Jak se roční členství platí?

Roční členství v Klubu je placeno opakovanou platbou bankovním převodem, kartou nebo okamžitým online převodem bez automatického stržení z účtu.

Jak se členství prodlužuje:

Vždy 7 dnů před koncem členství vám přijde e-mail s platebními údaji k prodloužení členství v Klubu.

Jak členství zrušit:

V případě, že nebudete chtít členství dále prodlužovat, stačí napsat na naši e-mailovou podporu a my opakované platby zastavíme.

Důležité odpovědi na otázky

Zde najdeš odpovědi na nejčastější otázky okolo Klubu.

Obecné otázky

Musím do Klubu vstoupit?

Ne, pokud do Klubu vstupovat nechcete a chcete i nadále využívat programy, které máte zakoupené, nic vám v tom nebrání.

Kde a jak řešit otázky k vašemu členství?

Veškeré otázky týkající se vašeho členství posílejte na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, popřípadě můžete zavolat na naši telefonickou linku (+420) 733 619 145.

Na těchto kontaktech jsme tu pro vás i v případě, že o členství v Klubu pouze uvažujete a potřebujete se jen na něco zeptat nebo se o něčem ujistit.

Otázky ke garantované ceně, platbám a zrušení členství

Jak funguje platba za členství?

Členství funguje na základě opakovaných plateb. Ty můžeme rozdělit do dvou skupin.
- Roční členství
- Měsíční nebo půlroční členství

Roční členství je hrazeno opakovanou platbou bankovním převodem, kartou nebo okamžitým online převodem bez automatického stržení platby z účtu. Platbu zadáváte vždy manuálně (bankovní převod nebo GoPay)

Měsíční nebo půlroční členství je hrazeno automatickou opakovanou platbou kartou vždy v intervalu, který si vyberete (1 měsíc nebo 6 měsíců). O platbu se tedy nestaráte, je strhávána automaticky ve zvoleném intervalu.

Jak členství v Klubu zrušit?

Nemusíte mít obavu, vše máte ve svých rukou a členství si můžete kdykoliv zrušit.

Měsíční nebo pololetní členství: Vždy 7 dnů před koncem členství vám přijde email s informací, že za 7 dnů bude vaše členství automaticky prodlouženo.
➡️ V tomto e-mailu vám vždy připomeneme, jak členství v klubu zrušit. V případě zrušení členství se platba za další období již neprovede.

Zrušení, pozastavení nebo změnu délku trvání vašeho členství nemusíte nechávat na poslední chvíli, můžete ho vypovědět, změnit nebo pozastavit kdykoli v jeho průběhu, a to na naší e-mailové podpoře info (zavináč) vyzvajezivot.cz, popřípadě můžete zavolat na naši telefonickou linku (+420) 733 619 145.

Roční členství: Vždy 7 dnů před koncem členství vám přijde email s informací, že za 7 dnů bude vaše členství ukončeno. V tomto e-mailu najdete údaje pro platbu za prodloužení členství.
➡️ V případě, že již nebudete chtít v Klubu nadále pokračovat, napíšete nám na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, a my zastavím opakující se vystavování dokladů.

Co znamená garance ceny za členství?

Cenu, v době pořízení, máte garantovanou, po celou dobu, po kterou zůstanete v Klubu.

I když budeme cenu v Klubu zvyšovat, vaše cena se nemění.

Příklad: Pokud v průběhu trvání vašeho členství dojde k navýšení ceny vašeho členství a vy vaše působení v Klubu nepřerušíte, tato změna ceny se vás netýká.

Naopak pokud své členství neprodloužíte a budete chtít do Klubu vstoupit znovu až později, bude se vás týkat aktuální cena v době, kdy do Klubu znovu vstupujete.

Příklad s čísly: Pokud vstoupíte nyní za 2390 Kč nebo 2690 Kč / rok, tak v případě, že se cena průběhu roku zvýší např. na 2990 Kč / rok a vy své členství bez přerušení prodloužíte, tak se vás stále týká původní cena 2390 Kč / rok. Pokud si ale dáte pauzu a do Klubu se vrátíte třeba s 3 měsíční pauzou, bude pro vás platit aktuální cena v té době, tzn. zmíněných 2990 Kč / rok.

Co když mi Klub po jeho uhrazení nebude vyhovovat?

Vstupem do Klubu Výzva je život vám nevzniká žádný závazek.

V Klubu budete tak dlouho, jak budete chtít a potřebovat.

Jako vždy jste krytí garancí vrácení peněz do 14 dní od uskutečnění koupě. Stačí, když v této době napíšete na adresu info (zavináč) vyzvajezivot.cz a vrácení peněz spolu vyřešíme.

Garance vrácení peněz do 14 dní platí pouze pro první opakovanou platbu kartou. Pro druhou a další opakovanou platbu kartou už garance vrácení peněz v ochranné lhůtě 14 dnů od zakoupení neplatí.

Praktický a konkrétní příklad A: Pokud budete členství platit na měsíční bázi a 10. den druhého měsíce se rozhodnete své členství ukončit, učiníte tak napsáním e-mailu na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, kde váš požadavek zpracujeme a deaktivujeme automatické stržení platby za další období. Vaše členství bude i nadále aktivní, protože bude v danou chvíli předplacené na celý druhý měsíc. Po uplynutí celého druhého měsíce se automaticky vaše členství ukončí a platba za třetí měsíc již neproběhne.

Praktický a konkrétní příklad B: Pokud budete členství platit na měsíční bázi a přehlédnete e-mail, který vás bude vždy informovat o budoucím stržení platby za další období a napíšete nám v námi garantované ochranné lhůtě 3 dnů od stržení platby s žádostí o ukončení členství s objektivním odůvodněním (úraz, nečekaná událost nebo i zmíněné přehlédnutí informačního e-mailu), vyjdeme vám vstříc a vaše členství ukončíme a vrátíme vám peníze za celý měsíc.

Jde později změnit délku členství

Ano, délku členství lze změnit. Stačí napsat na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, kde se domluvíme co změnit, jak vypořádat případný přeplatek apod.

Se změnou délky členství bude většinou spojená i změna ceny za členství.

Pro změnu ceny za členství u automaticky strhávaných plateb z karty, je vždy nutný písemný souhlas vás jako zákazníka.

Bez vašeho souhlasu vám cenu za členství změnit nemůžeme.

Bezpečnost opakovaných plateb kartou

Jsou mé platební údaje v bezpečí?

Ano, veškeré vaše citlivé platební údaje jsou v bezpečí a je s nimi nakládáno dle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1.

Veškerý online platební styk zabezpečuje platební brána GOPAY, s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů.

Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.

Platební brána GoPay nakládá s údaji o vaší platební kartě podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru).

Otázky k obsahu Klubu

Co všechno v Klubu získám?

Pořízením / Vstupem do Klubu získáte přístup k: 👑 Výzvě 21 dní, 💯 Výzvě XXL, 🔥 Spalovací výzvě, 👙 Výzvě do plavek 1.0, 👙 Výzvě do plavek 2.0, 🦹‍♀️ Výzvě na maximum, 💪 Výzvě pro pokročilé, 🥑 Detox výzvě a 🥗 Jídelníčkové výzvě.

Je jedno, zda zvolíte roční, půlroční nebo měsíční členství. Jednotlivá členství se liší pouze v jednotkové ceně přepočtené na měsíc (čím delší členství zvolíte, tím levnější je 1 měsíc v Klubu, viz ceník.

Bez dalšího placení získáš přístup také k novinkám: 🥗 Jídelníček pro první fázi Výzvy 21 dní (již v lednu), 💪 Posilovací výzva, 🏁 Startovací výzva, 🎄 Adventní výzva 2024, 🏁 Hromadné starty uvnitř klubu, 💪 Pravidelné mini výzvy, 🥗 Pravidelné recepty

Co když mám nějaký program od vás aktivní a chci se stát členem Klubu?

V tomto případě nám napište na naši e-mailovou podporu info (zavináč) vyzvajezivot.cz, kde se domluvíme na řešení.

➡️ nevyužité měsíce ze všech vašich aktivních programů "převedeme na peníze" a ty odečteme z Ročního členství v klubu.

ℹ️ Na Výzvy zakoupené před více jak 12 měsíci i se nevztahuje nárok na využití slevy.

Jsou všechny programy v Klubu dostupné ihned nebo se k nim dostanu postupně?

Všechny programy, které byly zakoupeny v minulosti, budou dostupné ihned.

Všechny pro vás nové programy se budou odemykat den pod dni.

Jak budou fungovat doprovodné e-maily k jednotlivým programům?

V členské sekci Klubu, v sekci Nastavení, kterou najdete v menu na hlavní Nástěnce, najdete správu e-mailů. Nejprve si vyberte program, ke kterému chcete aktivovat doprovodné e-maily. Vložte vaš e-mailu do formuláře a postupujte podle instrukcí. Nejprve se zastaví všechny doprovodné emaily, které jste v danou chvíli měli aktivní a do 15 minut se spustí doprovodné emaily daného programu.

  • V případě otázek nebo potíží nám napište na info (zavináč) vyzvajezivot.cz
  • Zastihnete nás i na telefonu (+420) 733 619 145