Chtěla shodit 5 kg, dole už má 13,5

Stojí to za to. Škoda každého promarněného a prolenošeného dne.

Kristína nebyla spokojená se svou postavou a s tím, jak neustále přibírá. Teď je ale všechno jinak. Podařilo se jí shodit a cvičení ji neuvěřitelně baví. Sama říká: “Když padne osmá hodina a syn ještě nespí, začínám být nervózní, jak už chci cvičit.”

Ahoj, řekneš nám něco o sobě?

Jmenuji se Kristina Krejčíková, je mi 43 let a pracuji jako finanční ředitelka. Mám dvě děti (7 a 22 let). Všechny moje zájmy a koníčky se točí okolo rodiny a našeho domečku a zahrádky.

Jak jsi se k Výzvě dostala a proč jsi vstoupila do programu?

Nebyla jsem spokojená se svou postavou a s tím, jak neustále přibírám. Výzvu mi poradila moje psycholožka Terezka. Vstoupila jsem do FB skupinky a skoro rok jsem jen sledovala ostatní a záviděla všem přeměny. Pak do skupinky vstoupila i moje kamarádka Iva. Ta tak dlouho neotálela a pustila se do týdne zdarma. To mě nakoplo a začala jsem cvičit také. I když nejsme ze stejného města, tak jsme si vždy po cvičení posílaly zprávy, jak jsme to zvládly a vzájemně se podporovaly – a už to jelo.

Jak jsi na tom s vůlí a s disciplínou? Daří se Ti cvičit pravidelně?

Cvičím pravidelně každý večer po osmé hodině, kdy už je syn v posteli a já mám klid. Samozřejmě, že se mi stane, že necvičím, když mi není dobře nebo jsem někde na návštěvě, ale za to pak cvičím v neděli, kdy má být volný den. Někdy se dostávám i do skluzu a někdy se mi podaří při dohánění cvičit ráno i večer (ale to jen o víkendu). Na cvičení se vždy těším. Když padne osmá hodina a syn ještě nespí, tak začínám být nervózní, jak už chci cvičit. 😀

A jaké jsou Tvé výsledky?

Výsledky jsou pro mě úžasné. Nejprve jsem si dala menší cíl, tak jak radil Tomáš ve videu. Chtěla jsem zhubnout 5 kg do mé dovolené a mě se podařilo 8 kg. Byla jsem nadšená.Celkem jsem od začátku cvičení až dosud zhubla 13,5 kg . Pas mínus 14 cm, boky mínus 16 cm, stehno mínus 8 cm, lýtko mínus 3 cm, ruce mínus 4 cm.

Za jak dlouho jsi této změny dosáhla?

Výzvu jsem začala cvičit na konci března 2018, takže za 6 měsíců.

Proč myslíš, že jsi právě díky Výzvě dosáhla úspěchu?

Vyhovuje mi, že můžu cvičit kdykoli a v kteroukoli hodinu. Nemusím se nikomu přizpůsobovat. Tomáš to má zmáknutý – umí poradit, jak si cviky např. ulehčit, když to nezvládám, hecuje při cvičení, je to prostě úžasný. Je to, jako kdyby byl u mě doma v obýváku. 😀

Co je Tvojí největší motivací?

Moje vlastní výsledky, podpora mé kamarádky a FB skupiny a taky výsledky ostatních.

Co pro tebe naopak bylo největší překážkou?

Překonat vlastní lenost. Potřebovala jsem nakopnout a pak už to šlo. Po cvičení jsem se cítila super zničená, ale zároveň nadšená.

Jak jsi pracovala se svým jídelníčkem?

Tom jídelníček nabízí postupně, takže to pro člověka není takový šok, jako když musí změnit všechno od základů. A to je naprosto dokonalé. Nabízí nám přímo recepty, které mi zachutnaly a některé jsem si upravila podle svých chutí.

Je nějaký rozdíl mezi Tebou před Výzvou a Tvým nynějším JÁ?

Rozdíl to určitě je. Jsem se sebou spokojenější, cítím se „lehčeji“, baví mě cvičení i stravování. Fyzička se mi o hodně zlepšila, těší mě, že zvládám cviky, které byly pro mě na začátku skoro nemožné. Mám více energie, nejsem tolik unavená. A nakupování oblečení je pro mě, jako pro holku, zase zábava. Kupovat si o dvě velikosti menší oblečení je bombastické.

Jak na Tvoji přeměnu reaguje okolí?

Okolí si změny všimlo. Je to příjemné a mám z toho radost. Samozřejmě pokračuji dál.

Užívala jsi také doplňky stravy?

Koupila jsem si protein a ten si dávám každé ráno do jogurtu s vločkami a ovocem. Moc mi to chutná a ještě jsem se toho nepřejedla, protože obměňuji ovoce a různé další přísady jako kakao, med, javorový sirup, chia apod. Po cvičení piju nápoj s aminokyselinami – aby svaly nebolely.

Splnila Výzva Tvoje očekávání?

Chtěla jsem hlavně zhubnout a zpevnit tělo, to se podařilo na 100%, ale stále je na čem pracovat, takže pokračuji dál.

Co bys vzkázala lidem, kteří přemýšlí nad vstupem do Výzvy?

Jděte do toho hned! Zkuste alespoň týden zdarma. Stojí to za to. Škoda každého promarněného a prolenošeného dne.

Vladimírovi je 35 let a do Výzvy vstoupil se 170 kg. Za 13 měsíců se mu podařilo dát dolů neuvěřitelných 60 kg. A to i přes fakt, že před vstupem do Výzvy byl, jak sám říká, lenivec první třídy. Nyní je tím, kdo lenivce motivuje k pohybu a rád poradí, jak dostat pár kilo dolů. Jak se mu ve Výzvě dařilo? A co všechno se v jeho životě změnilo?

Byla zima a moje pohodlné já se mě snažilo přesvědčit, že už mám ve svém věku právo jen tloustnout a stárnout a že už to se mnou prostě půjde z kopce. A pak jsem se na sebe jednoho dne pořádně zadívala do zrcadla. Opravdu pořádně! A pravdivě! Povolila jsem břicho a koukla na sebe z profilu. To, co mi v tu chvíli proběhlo hlavou bylo “vepřová konzerva”! Takové to bílé třaslavé sádlo, co je nahoře, když otevřete levnou vepřovou konzervu. A tenkrát mi docvaklo, že tohle fakt nechci!!!

Výzva, se kterou každý začínal ⤵️

Nová Výzva 21 dní

Kompletní průvodce pro začátečníky a středně pokročilé změnou postavy, jídelníčku a životního stylu během 12 týdnů.

V průběhu 4 fází odhalíme desítky nových cviků pro MAXkondici ❤️, MAXzpevnění 💪 a MAXspalování tuků 🔥

Posuň se na další úroveň 📈

  • Ve 12ti týdnech odmakáme 69 posilovacích a spalovacích tréninků 🏋🏻‍♂️
  • Jednotlivé fáze s rostoucí intenzitou 🚀 na sebe hladce navazují pro nejefektivnější spalování tuků 🔥
  • Dosáhneme 🔝 kondice, síly a hbitosti! Zpevníme tělo a vrátíme 🕰 čas o několik let zpět! 😲