Jak shodit 20 kg za půl roku? Jde to!

Netušil jsem, jak moc mi Výzva změní život, a že mě někdy bude cvičení bavit!

Richard se jednoho dne postavil na váhu a zjistil, že má 131 kg. Už v 15 letech měl 100 kg, takže s postavou bojoval celý život. S Výzvou dokázal shodit 20 kilo za půl roku! Začínal s téměř nulovou fyzičkou a na začátku udělal sotva 5 dámských kliků. Teď je jeho fyzička tam, kde ji ještě nikdy neměl. Richard má spoustu energie a je daleko vyrovnanější než dřív! Rozhodnutí pro Výzvu bylo nejlepší rozhodnutí, které v životě udělal!

Ahoj, můžeš nám říct něco o sobě?

Ahoj, jmenuji se Richard a je mi 26 let. Jsem pracovitý a rozvážný. Povoláním pracuji v IT (8 hodin u monitoru). Moje koníčky jsou auta, cestování a nyní už i Výzva 21 dní. ? Co se týká sportu, jsem věčný začátečník. U Výzvy to bylo tak napůl. Začal jsem poprvé a nedokončil, ovšem o tři čtvrtě roku později jsem ji dokončil a dokonce dvakrát za sebou.

Jak ses k Výzvě dostala? A jak dlouho s námi cvičíš? 

Náhodou, brouzdáním po netu 🙂 a cvičím už rok

Jak jsi na tom s vůlí a s disciplínou? Daří se Ti cvičit pravidelně?

Cvičím pravidelně každý večer po osmé hodině, kdy už je syn v posteli a já mám klid. Samozřejmě, že se mi stane, že necvičím, když mi není dobře nebo jsem někde na návštěvě, ale za to pak cvičím v neděli, kdy má být volný den. Někdy se dostávám i do skluzu a někdy se mi podaří při dohánění cvičit ráno i večer (ale to jen o víkendu). Na cvičení se vždy těším. Když padne osmá hodina a syn ještě nespí, tak začínám být nervózní, jak už chci cvičit. 😀

A co tvoje vůle a disciplína? Daří se ti cvičit pravidelně a sladit Výzvu s denním režimem? Přece jen jsi svobodná maminka s malou dcerkou na mateřské, to musí být náročné. 

Ze začátku to bylo o vůli, teď je to automatika. Cvičím pravidelně, dokonce i ve volné dny, kdy se necvičí. Pauzu si dávám jednou za dva týdny a i tak se přemlouvám, abych si odpočinula. Ale nejsem stroj, takže vím, že je třeba načerpat síly. Čas na cvičení si dělám ráno. Jednoduše s malou vstaneme, nakrmím ji, udělám si kafe nebo zelený čaj a jdu na to.

Tak nám konečně prozraď své výsledky?

Za jeden rok poctivé dřiny mám dole 41 kilo! Centimetrů bude fakt hodně. Bohužel jsem se neměřila a ani jsem se nevyfotila při startovní pozici. Nevěřila jsem, že to dokážu. 😀 A díky Výzvě to vyšlo hned napoprvé.

Co je Tvojí největší motivací? 

Největší motivací je každé kilo a každý centimetr dole. Je fajn sehnat oblečení kdekoli nestydět se jít ven v kraťasech nebo v šatech a hlavně nebýt obézní a tuctová máma, která sotva běhá na hřišti za malou a je ufuňěná.

A tvoje největší překážka? S čím jsi bojovala?

Největší překážkou bylo ustát si svůj názor s jídlem a mít na začátku vůli dokázat všem, že to myslím vážně. Každý na mě pořád tlačil ve stylu: “Jednou tě to nezabije, dej si jenom kousek!” Takže tohle odmítat bylo těžké, kolikrát jsem musela odbýt lidi i ostřejším hlasem, aby mě to nenabízeli pořád dokola. Takhle věděli, že to myslím vážně a to mě posouvalo dál. Takže jsem to překonala zase jen vůlí a odhodláním, že to prostě dokážu. Kvůli sobě a kvůli malé. Teď už nepolevím. 🙂

To je skvělé! Určitě jsi změnila i svůj jídelníček, jak ti to šlo?

S jídelníčkem jsem nebojovala vůbec a s jídlem nemám nejmenší problém. Vím, že bez jídla to nejde, takže si sama sestavuji, co budu jíst a kolik. Hlavně, aby to bylo zdravé a vyvážené. Každý recept a každé jídlo jde upravit zdravě, stačí zapojit fantazii.

Jak na vstup do Výzvy reagovalo Tvé okolí? 

Někdo věřil, někdo podceňoval. Dnes ale získávám obdiv skoro od každého. Každý mě znal silnou a ptají se JAK? Takže po mojí změně jsem do Výzvy stáhla další bojovníky a jde jim to skvěle.

Je nějaký rozdíl mezi Yvetou před Výzvou a Tvým nynějším JÁ? 

Ano, dokázala jsem si, že stačí jen chtít. Opravdu chtít. 🙂 Snad tím budu motivovat i ostatní.

Jak se cítíš po fyzické a duševní stránce? 

Nepopsatelně líp. Na začátku jsem byla hotová u rozcvičky, udělala jsem čtyři dámské kliky a už jsem nemohla. Teď jedu jen pánský a po cvičení jsem plná energie. Už nejsem líná, nefuním po pár schodech a nepotím se po pár krocích. Prostě pecka! Také jsem pozitivnější.

Podpořila jsi svoji změnu nějakými suplementy?

Ano, dávám si protein po posilovacím tréninku a občas i aminokyseliny.

Jsi v naší facebookové skupině?

Ano, jsem. A před každou přeměnou klobouk dolů! Všichni to máme vydřený.

Jaké jsou Tvé další cíle?

Dál pokračuji v redukci a chci se dostat na 55 kg. Pak už chci jen tvarovat a zpevňovat .Do cíle mi tedy zbývá 8 kg.

Kdybys měla Výzvu popsat jedním slovem nebo větou, co bys řekla? 

Proste mazec!

Takže Výzva splnila tvoje očekávání? 

Ještě víc! Čekala jsem, že zhubnu na 93 kg, které jsem měla před těhotenstvím, ale že mě to tak chytne a že se změní všechny moje návyky, to je neskutečný BONUS.

Moc děkuji za rozhovor. Ještě nám ale řekni, co bys vzkázala lidem, kteří nad vstupem do Výzvy váhají. 

Nejlepší investice do zdraví! Určitě neváhejte!

Vladimírovi je 35 let a do Výzvy vstoupil se 170 kg. Za 13 měsíců se mu podařilo dát dolů neuvěřitelných 60 kg. A to i přes fakt, že před vstupem do Výzvy byl, jak sám říká, lenivec první třídy. Nyní je tím, kdo lenivce motivuje k pohybu a rád poradí, jak dostat pár kilo dolů. Jak se mu ve Výzvě dařilo? A co všechno se v jeho životě změnilo?

Byla zima a moje pohodlné já se mě snažilo přesvědčit, že už mám ve svém věku právo jen tloustnout a stárnout a že už to se mnou prostě půjde z kopce. A pak jsem se na sebe jednoho dne pořádně zadívala do zrcadla. Opravdu pořádně! A pravdivě! Povolila jsem břicho a koukla na sebe z profilu. To, co mi v tu chvíli proběhlo hlavou bylo “vepřová konzerva”! Takové to bílé třaslavé sádlo, co je nahoře, když otevřete levnou vepřovou konzervu. A tenkrát mi docvaklo, že tohle fakt nechci!!!

Výzva, se kterou každý začínal ⤵️

Nová Výzva 21 dní

Kompletní průvodce pro začátečníky a středně pokročilé změnou postavy, jídelníčku a životního stylu během 12 týdnů.

V průběhu 4 fází odhalíme desítky nových cviků pro MAXkondici ❤️, MAXzpevnění 💪 a MAXspalování tuků 🔥

Posuň se na další úroveň 📈

  • Ve 12ti týdnech odmakáme 69 posilovacích a spalovacích tréninků 🏋🏻‍♂️
  • Jednotlivé fáze s rostoucí intenzitou 🚀 na sebe hladce navazují pro nejefektivnější spalování tuků 🔥
  • Dosáhneme 🔝 kondice, síly a hbitosti! Zpevníme tělo a vrátíme 🕰 čas o několik let zpět! 😲